Monikulttuurikeskus Gloria on sulkenut ovensa kesätauon ajaksi ja avaa ne jälleen 3.8. Ryhmätoiminta alkaa 17.8. Syksyn viikkoaikataulu on työn alla ja julkaistaan viimeistään elokuussa. Nähdään taas pian! Hyvää kesää kaikille!
Monikulttuurikeskus Gloria on sulkenut ovensa kesätauon ajaksi ja avaa ne jälleen 3.8. Ryhmätoiminta alkaa 17.8. Syksyn viikkoaikataulu on työn alla ja julkaistaan viimeistään elokuussa. Nähdään taas pian! Hyvää kesää kaikille!